poniedziałek, 21 listopada 2016

Nowy singiel i teledysk Mila "Gra o wszystko"

Hej kochani.
 Co prawda nie prowadzę już bloga regularnie, jednak pragnę podzielić się z Wami moją nową piosenką. Ta piosenka to wstęp do nowego duetowego projektu, do którego nagraia zaczynamy już w środę. Nazwę duetu poznacie wkrótce.
 Jeżeli jesteście zainteresowani tym co dzieje się u mnie na co dzień, to zapraszam na mój instagram milalaofc, wszystkie odnośniki macie na blogu.
Mam również plan założenia nowego kanału YouTube o tematyce..... jeżeli jesteście tego ciekawi, to oglądajcie moje instastories.
Na oficjalnym FanPage na fb również są nowości, więc zachęcam do odwiedzin :)
Mam nadzieję, że nowy klimat muzyki, którą dla Was tworzę, spodoba się Wam i będziecie czekać na więcej :)
Pozdrawiam gorąco
Mila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))