niedziela, 13 marca 2016

Bo pastele są fajne Urocza sukienka i cudownie różowa kurtka

Witajcie. Dzisiaj miało być tylko o sukience, lecz uznałam, że to zdecydowanie zbyt mało. Dlatego też pokażę dziś sukienkę i kurtkę, które ostatnio skradły moje serce. Jak wiecie z mojego instagrama, snapa i z bloga uwielbiam pastele. To właśnie na nie stawiam tej wiosny, lata...
Z Simple atelier, tj. instagramowego butiku otrzymałam piękną pastelową sukienkę. Sukienka z przyjemnego materiału, fajna długość, ładnie się dopasowuje. Jestem zauroczona dołem sukienki, ma piękny morelowy kolor oraz fajną teksturę. Wadą sukienki jest to, że podczas pierwszego założenia pękały nitki na szwach przy zszyciu dołu z górą, tzn. marszczenia pękały, jednak w tak nieznaczny sposób, że nic złego z sukienką się nie stało. Bałam się bardzo o jej jakość po tych efektach dźwiękowych. Nie podoba mi się również to, że górna część sukienki zaciąga się :( to smutne, trzeba na nią bardzo uważać. Jednak to jak wygląda rekompensuje jej minusy. Czuję się w niej świetnie.
Kolejną nowością jest kurtka w cudownym kolorze pastelowego różu. Urzekła mnie maksymalnie, za nic bym jej nikomu nie oddała. Z tego co pamiętam była ona ze sklepu Pakuten.pl. Z przodu krótsza, z tyłu dłuższa, robi wrażenie. Uwagę przyciąga śliczny kaptur z zakładką i czarne wykończenia. Niestety kurteczka ma płytkie kieszenie, jednak to jestem w stanie przeżyć. Kurtka jest nie tylko ładna, ale i ciepła mimo, że nie wygląda na grubą.
Pamiętajcie, że więcej dowiecie się z mojego snapa milaofficial oraz mojego instagrama milalaofc




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))