poniedziałek, 16 stycznia 2017

"Gra o wszystko" wywiad w Polskim radio oraz wywiad dla portalu dla kobiet.

Witajcie. Mam dla Was kilka nowinek muzycznych związanych ze mną, możecie poczytać o nich w artykułach, lub posłuchać w audycji np. Polskiego radia, którego byłam gościem 23 grudnia 2016 roku. To właśnie w Polskim radiu grany jest mój najnowszy singiel "Gra o wszystko".


Powyżej możecie odsłuchać wywiadu ze mną w Polskim radiu.
Audycji możecie także wysłuchać w bezpośrednim linku do artykułu o mnie na stronie polskiego radia   
Polskie Radio - artykuł 

Poniżej macie zaś link do wywiadu w serwisie woman news.

Wywiad - Portal Woman news 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))