niedziela, 28 lutego 2016

Ty też lubisz swój szlafrok?

Cześć kochane. Dziś taka różowa notka. Chyba każda kobieta posiada w swojej szafie ulubiony szlafrok.... ja mam kilka szlafroków, ale ulubiony tylko jeden.... na ten moment jest to różowy, mięciutki szlafrok z PEPCO. Kosztował jedyne 50zł i jest fantastyczny. Jakościowo jestem z niego bardzo zadowolona, jest ciepły, puszysty, wygodny, ładnie wygląda i wygląda niezmiennie nawet po praniu. Czego chcieć więcej.... w sumie chyba tylko latem może okazać się zbyt ciepły :) Jeżeli więc szukasz dla siebie fajnego, niedrogiego szlafroka, to skocz do PEPCO po swój ulubiony szlafrok w pięknym kolorze, myślę, że coś dla siebie znajdziesz.






3 komentarze:

  1. Jaki śliczny cieplusi szlafrok!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie puszyste szlafroki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ;-) Przegapiłam świetny szlafrok w Reserved a później w House wrr.. Przejdę się do Pepco w takim razie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))