czwartek, 25 lutego 2016

Ulubiona marka spodni DENIMBOX

Hej kochane. Dziś przychodzę do Was z postem dotyczącym moich ulubionych spodni. Jakby tego było mało, wszystkie te spodnie pochodzą z jednego sklepu internetowego. DENIMBOX, to sklep internetowy, w którym dobierzecie spodnie idealne. Bardzo łatwo jest dobrać swój rozmiar ponieważ rozmiarówka jest polska. Ja zawsze kupuję swoje w rozmiarze 36 i są idealne. Nie rozciągnęły mi się po praniu, nie puszczają farby, ładnie przylegają do nóg. Spodnie ze sklepu bardzo polecam, kontakt ze sklepem jest świetny, noooo i wysyłka błyskawiczna. Do tej pory mam stamtąd cztery pary spodni. Pastelowe rurki w kolorze morelowym, szare tregginsy, czarne, skórkowe rurki, oraz czarne marmurkowe rurki. Spodnie są szyte z dobrych materiałów, widać to już na pierwszy rzut oka. Ja stawiam na ten sklep i daję mu mocną 10-tkę, polecam :)





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))