środa, 2 marca 2016

Morelowy płaszcz ze sklepu PaulinyeShop

Cześć kochane. Dzisiaj post z nowością, na którą czekałam dłużej niż mogłabym się spodziewać :)
Mianowicie chciałabym przedstawić Wam mój płaszcz ze sklepu internetowego PaulinyeShop. Wybrałam płaszcz w kolorze morelowym. Płaszczyk wykonany jest z ciepłego i milutkiego flauszu, jest dość długi i wygląda mega pięknie i elegancko. Myślę, że jest idealny dla blondynek, ale brunetki też nie będą w nim źle wyglądać :) Płaszczyk jest kroju oversize, wiązany w pasie, bez dodatkowych zapięć. Posiada dwie, niestety płytkie kieszenie, ale łapki, można sobie ewentualnie schować. Płaszcz jest plastyczny, rzuca się w oczy i naprawdę robi wrażenie :) Jestem z niego bardzo zadowolona i nikomu bym go nie oddała :) przynajmniej na razie :)
Póki co pora rozglądać się za czarną ramoneską.... może możecie polecić jakiś sklep, w którym mają fajne, czarne ramoneski?














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))