środa, 10 kwietnia 2013

Niezdorwe jedzenie :)

Hej laleczki.... u mnie znów pochmurno... znów tracę nadzieję, że wiosna się pojawi... no ale :)
Czekam na nią cierpliwie, ozdabiam mieszkanie kwiatami... i naszło mnie dziś na niezdrowe jedzenie :) Chociaż powiem Wam szczerze, że nie przeszkadza mi takie jedzenie. Mam świetną przemianę  materii, więc takie jedzenie od czasu do czasu nie jest mi straszne. Lubicie frytki? Ja uwielbiam....
Miałam dziś całkiem sympatyczny dzień, najpierw zdjęcia, potem solarium hehe jak słońcsa nie mat, to trzeba sobie jakoś radzić.... wieczorem oddam się zabiegom pielęgnacyjnym :) maseczki, pachnące sole, olejki.... i świeczuszki :)






3 komentarze:

  1. jakie ładne kwiatki! mam nadzieję, że przywołają nam wreszcie wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile cudownych kwiatów :) na frytki od czasu do czasu też mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))