wtorek, 19 marca 2013

Moje małe treningi.... i promocyjny Wibowski tusz do rzęs :)

Hej słoneczka. Pogoda za oknem dobiła mnie kompletnie :/ ale nie poddaje się, wiosna musi kiedyś przybyć.... dzień umilam sobie maseczkami, ćwiczeniami, a później wybieram się do solarium na kilka minutek, żeby złapać troszkę sztucznego słoneczka :)
Jeśli chodzi o ćwiczenia, to od kilku dni systematycznie korzystam z pasa wibracyjnego :p który ma ujędrnić pośladki i brzuszek..... i nich mi nikt nie mówi, że to nie pomaga, bo pomaga :) stosowany codziennie po 10-15 minut przez dłuższy okres czasu, potrafi zdziałać cuda - tylko trzeba chcieć :)
Kolejna rzecz to skakanka z licznikiem, na której wypada poskakać codziennie, co tu dużo mówić, nie ma to jak być w formie i pobudzić pracę mięśni, piękne, smukłe nogi to podstawa :) I kolejne, co pomaga mi ćwiczyć.... to mój wirtualny trener na PS3.... 3 razy w tygodniu trening po godzince..... to jest po prostu coś świetnego..... po ćwiczeniach czuć każdy mięsień..... treningi są dobierane indywidualnie dla ćwiczącego..... brane są pod uwagę waga, wiek, wzrost i kilka innych czynników..... do tej gry potrzebny jest Ps move.... można wybrać serię ćwiczeń na 30 dni, na 60dni, albo trenować codziennie bez wyboru żadnej z opcji, wg własnych upodobać..... ćwiczenia również możemy wybierać wg własnego uznania.... ja jednak wybieram jednego z trenerów i ćwiczę razem z nim :) taka alternatywa dla klubu fitness, który mam za oknem :p Polecam tą gierkę każdej z Was :) Wszystko zapisuje się automatycznie, przelicza wszystko, możemy na bieżąco kontrolować nasze postępy. No normalnie prawie jak z prawdziwym trenerem :)





A teraz pokarzę Wam tusz do rzęs, do jego zakupu zachęciła mnie wczorajsza reklama na pewnej stronie na FB... jest to Tusz Wibo... pogrubiająca maskara, unosząca rzęsy.
Cena promocyjna od 15.03 do 27.03: 7,89 zł! W drogeriach Rossmann! 

O tuszu.... 
 

Lift Lash XXL Volume

Maskara unosząca i pogrubiająca rzęsy

  • specjalna wyprofilowana szczoteczka
  • dokładna aplikacja tuszu
  • uniesione rzęsy bez użycia zalotki!

Lift Lash XXL Volume unosi i pogrubia rzęsy sprawiając, że oczy wydają się większe i bardziej wyraźne. Specjalna wyprofilowana szczoteczka o nietypowym kształcie podwija nawet bardzo krótkie rzęsy pokrywając je bardzo dokładnie tuszem. Pozwala uzyskać efekt zmysłowego i zniewalającego spojrzenia dzięki zwiększeniu objętości rzęs i podniesieniu ich na cały dzień! Nie skleja rzęs idealnie je rozczesując i nie obciążając ich.

Ja jestem zadowolona..... póki co skorzystałam z niego jedynie raz, ale efekt jest świetny :) łatwy w użyciu, nie skleja rzęs... warto go kupić, tym bardziej, że jest tak tani....
A może któraś z Was ma już ten tusz??





6 komentarzy:

  1. też mnie kręci ten tusz ;) ale ja mam tyle tuszy ahh :d :d no ale może się skuszę w końcu 7 zł to nie majątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ćwiczę od około 2 miesięcy , nie są to jakieś super turbo ćwiczenia ale ogólną poprawę kondycji odczulam , trzeba dbać o ciało

    OdpowiedzUsuń
  3. trż mam ta skakankę :) ale na chwilę ja porzuciłam na rzecz ćwiczeń z Jilijan :) a ta płyta-gra...to musi być coś SUPER!!!! Szkoda że nie ma PS

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tańczę ćwiczę czasem z Chodakowską i biegam..:) ale ta gra z ćwiczeniami jest ciekawa..:)
    co do tuszu zaciekawiłaś mnie nim.. Może sobie taki sprawię.:)
    może obserwujemy? daj znać jeśli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez niedawno zakupiłam podobna skakankę :) ale czekam na cieplejsze dni bo zawsze na powietrzu cwicze:)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))