poniedziałek, 18 marca 2013

Nowe, cudne buciki :)

Hej :) Tak jak zapowiadałam, dodaje dziś notkę o bucikach jakie ostatnio kupiłam.... warto było naprawdę.... bo są niesamowicie wygodne mimo, iż są wysokie.... bucik jest stabilny, świetnie trzyma się stopy, nie obciera, nie upija.... ten zakup naprawdę mi się udał.... jak to w przypadku butów zamszowych, należy o nie bardziej dbać.... dlatego muszę zakupić jeszcze specjalny preparat do pielęgnacji tego rodzaju bucików :) Buty zakupiłam w sklepie Centro.... naprawdę warto się tam udać, mają tam świetne buty, na każdą okazję, bardzo ładne torebki, biżuterię itp.....
A teraz czekam, aż wyjmę z piekarnika moją babeczkę cytrynową :) i z niecierpliwością będę wyczekiwać jej ostygnięcia :) ktoś chce kawałeczek?? :) Mam nadzieję, że wyjdzie pyszna, bo to moja pierwsza babka :p
życzę Wam udanego dnia no i do jutra :*****






8 komentarzy:

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))