środa, 20 marca 2013

Mila FanPage.... nowy singiel..... Miłość to skarb.

Hej słońca.... chciałabym Was zaprosić do polubienia i odwiedzania mojego FanPage na FB...
Będę bardzo wdzięczna :) Na pasku bocznym widnieje wtyczka, dzięki której możecie dołączyć do mojego grona.


A już dziś na 11 jadę do studia nagrać najnowszy singiel, który pojawi się już za bardzo niedługo :p
Piosenka zostanie nagrana w nowym studio, które mam nadzieję, przypadnie mi do gustu... czasem nowości są wskazane.... a możliwe, że pojawi się ich znacznie więcej.... oby wszystkie wyszły na korzyść :) Jeszcze w tym miesiącu będziecie mogły odsłuchać moją najnowszą nutkę, nad którą pracowałam 3 miesiące.... jak nigdy... jest dopracowana do perfekcji..... co przyniesie wiosna?? Powinna przynieść kilka zmian.... ale o tym przekonacie się sami.
Mam nadzieję, że będziecie czekać na piosenkę razem ze mną i z STR MUSICGROUP ....






4 komentarze:

  1. nie mogę się doczekać nowej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i trzymam kciuki za nową piosenkę. Właśnie przesłuchałam kilka i bardzo mi się podobają.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się doczekać efektów słoneczko moje ♥

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))