czwartek, 21 marca 2013

Wczorajsze nagranie w nowym studiu :)

Hej lalki :) dziś mam dla Was kilka zdjęć z wczorajszego nagrania :)
Piosenka została nagrana w nowym studio, producent również jest inny :)
Atmosfera była świetna, blisko mojego mieszkania, więc na pewno będę tam wracać :)
Ja już wiem jak nutka będzie wyglądać.... Wy musicie na to jeszcze troszkę zaczekać :)

A tak odbiegając od tematu, czy u Was również jest piękna śnieżna wiosna za oknem?? :((( masakra jakaś, idzie popaść w depresję.... i to taką maksymalną :)
Moje ubrania czekają na wiosnę..... buty również :)






5 komentarzy:

  1. śliczna Milusia moja :):) :* jestem ciekawa efektów ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz długie, szczupłe nogi :D zazdroszczę :))
    widzę, że śpiewasz :) fajnie, że masz jakieś głębsze zainteresowania, podziwiam ludzi z pasją !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również nie mogę się doczekać efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to czekam na efekty, slicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety u mnie też śneg a tej nocy dał nasypało jak by dopiero zima miała się zacząć

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))