poniedziałek, 1 czerwca 2015

Czas na powrót

Witajcie kochane. Po bardzo długiej  przerwie wracam. Długo zastanawiałam  się, czy tutaj  wrócić  I postanowiłam odświeżyć blog.  Na blogu zajdą znaczące zmiany, zaczną pojawiać się w koncu modowe posty z moim ubiorem. Tego tutaj brakowało. Postaram się być systematyczna, tak jak kiedyś. A już teraz zapraszam na mój instagram, codziennie nowe zdjęcia, oraz na mój muzyczny kanał na you tube, tam odsluchacie moje najnowsze single.... A już jutro kolejny utwór,.. buziakiii linki macie w zakładkach pod nagłówkiem bloga.








6 komentarzy:

  1. Fajnie, że będziesz częściej :-)
    figura miazga! czekam na więcej outfitów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że wracasz! ja też wróciłam! :) witaj spowrotem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się zmieniłaś, uważam że bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fotki;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for very nice and interesting the information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))