środa, 15 października 2014

Cudowna paletka cieni CHANEL nude

Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. Nie będę tego tłumaczyć.... po prostu doba jest zbyt krótka. Biorę się za nadrabianie zaległości. Posty będą ukazywały się regularnie. Do tej pory na bieżąco mogłyście śledzić moje poczynania na moim oficjalnym FB oraz na instagramie. Na instagramie zdjęcia pojawiają się codziennie.... zachęcam do zaglądania na mój profil. Mam już przygotowanych dla Was kilka postów, więc powrót do blogowania jest nieunikniony. Pochłaniają mnie sprawy muzyczne, te pozytywne i negatywne, czasem wiele rzeczy trzeba prostować, człowiek się denerwuje, potem się śmieje i jest szczęśliwy.... w mojej muzyce pojawią się same nowości... ale o tym musicie już czytać na moim FanPage. Tylko tam na bieżąco będą pojawiały się informacje dotyczące nowych piosenek.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam piękną paletkę CHANEL.... Cienie utrzymane są w kolorystyce nude.... takie najbardziej lubię.... są cudownie trwałe, pięknie się trzymają, nie odbijają się na górnej powiece.... dają naprawdę fajne efekty. Generalni jestem osobą, która praktycznie wcale nie używa cieni do powiek.... uważam to za zbędne. Jednak są dni kiedy decyduję się na cienie.... zwykle są to jakieś ważniejsze okazje. Już samo opakowanie zrobiło na mnie ogromne wrażenie, do tego dołączony jest mięciutki pokrowiec. Klasa sama w sobie. Cienie są godne polecenia i zainwestowania w nie.
Cienie pięknie się mienią, idealnie rozprowadzają na powiece.... tworzą cudowną powłoczkę na powiece.... leciutką jak mgiełka. Fajna paletka dla miłośniczek makijażu nude.

Zdjęcia robione telefonem w słabym świetle. 




4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jak prezentują się te cienie na powiekach ; ***

    PS. zapraszam do mojego odnowionego bloga :*
    Wcześniejsza nazwa to Bajkowy Raj Agnieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?

    I'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
    Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out
    there that I'm totally confused .. Any recommendations?
    Thank you!

    Here is my web blog :: Find Out More

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię taką kolorystyke:) pozazdrościc moge tej paletki :) jestem bardzo ciekawa jak wyglada w makijażu:)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))