wtorek, 22 kwietnia 2014

Coś na usprawiedliwienie :)

Witajcie słońca.... ostatnimi czasy bardzo zaniedbałam mój blog.... jestem tego w pełni świadoma.... nie będę zbytnio się rozwijać na temat tego, czemu tak się stało... powiem tylko tyle, że sytuacja życiowa mnie do tego zmusiła.... obecnie wszystko już jest dobrze :) i mam czas na przyjemności, a jedną z nich jest niewątpliwie prowadzenie bloga oraz odwiedzanie Waszych. Przez ten czas nazbierało mi się wiele notek, które przygotuję dla Was.... będę starała się dodawać je codziennie... będzie o nowościach ubraniowych, kosmetycznych - odnośnie tego faktu, dziś wybieram się do Rossmana po podkłady i pudry do twarzy.... czekałam na to... wszystko już mam na wykończeniu.... takie zakupy robię średnio 2, 3 razy w roku, ponieważ używając dobrego podkładu i pędzla do jego nakładania okazuje się on być niezwykle wydajny... kiedyś aplikowałam podkład nieudolnie, i to palcami.... co sprawiało, że nie nadążałam kupować kolejnych podkładów. Pogoda za oknem jest cudowna... wszystko się zazielenia, pachnie, kwitnie... słońce sprawia, że na mojej twarzy gości nieustający uśmiech... w końcu można się luźniej ubrać.... pojawią się również liczne recenzje kosmetyków.... kilka fajnych i dobrych produktów, oraz bubli :/ Muszę nadrobić również moje muzykowanie ponieważ również je zaniedbałam.... puściłam kilka projektów, ale naprawdę to wszystko było silniejsze ode mnie.... pora wszystko naprawić, wziąć się do pracy.... :)
Jak minęły Wam Święta?? Mi minęły bardzo rodzinnie, smakowicie i refleksyjnie.... odpoczęłam.... jesteśmy już w swoim mieszkanku :) i cieszymy się piękną wiosną. W tym tygodniu chciałabym zrobić wyprzedaż ubrań... które zalegają w mojej szafie już od dawna.... nie widzę sensu, aby leżały w niej dalej:) ubrania będą tanie :)
Zapraszam Was więc już jutro na mojego bloga na notatkę nowościową....


3 komentarze:

  1. jak się cieszę że już jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że już jesteś. Z własnego doświadczenia wiem, że przerwa "blogowa" dobrze robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To czekam na nowosci,ja tez staram sie wyprzedawac na biezaco rzeczy,bo ciezko sie pozniej ogarnac w szafie,u mnie tez ostatnio zaszlo wiele zmian,uchylam rąbka tajemnicy ...:P Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))