wtorek, 25 lutego 2014

Romantyczne dodatki do mieszkania...




Witajcie :) Zauważyłam, że spodobały Wam się posty dotyczące tematów związanych z wystrojem wnętrz, z tego też powodu dzisiaj kolejna notatka, dla tych, które pragną zainspirować się czymś romantycznym do swojego wnętrza. Ja uwielbiam zakupy ukierunkowane na produkty specjalnie do naszego mieszkania. Ciesze się jak dziecko, z każdego drobiazgu, bo właśnie każdy ten drobiazg wpływa w dużym stopniu na jego wystrój, na dobre samopoczucie.... taki poprawiacz humoru.... i rozmyślanie... gdzie by to postawić.... Kocham także patrzeć na piękne zdjęcia, które w późniejszym czasie przekładam na rzeczywistość i łażąc po sklepach prowadzę poszukiwania czegoś podobnego, co gdzieś wcześniej wypatrzyłam. Lubię to po prostu.... Obecnie poluję na dywan.... w sumie mamy już jeden upatrzony.... z długim, mięciutkim włosiem.... ale nie chcę robić tego zakupu pochopnie, żeby potem nie żałować... a nóż, znajdzie się inny, ładniejszy... większy, czy tańszy.... każdy zakup należy przedtem przemyśleć..... nie lubię kupować czegoś, co potem będzie zalegało gdzieś w najciemniejszym zakątku mieszkania.... A już teraz zapraszam na porcję pięknych, romantycznych obrazków.... z uroczymi dodatkami do wnętrz.







 

 

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej przypomina mi to wiosenny powiew świeżości niż romantyczność :) Widziałam takie ozdoby w Home & You ostatnio :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne inspiracje:) Taki budzik na nóżkach mi się marzy, widziałam ostatnio nawet takie w Empiku ale same czarne były, a ja bym chciała jakiś pastelowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne dodatki! uwielbiam takie wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  5. achhhh tyle cudowności, ja narazie kupiłam tylko kilka bibelotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw w kształcie muffinek - najlepszy ! <3
    pozdrawiam!
    http://style-an.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post;D co zdjęcie zachwycałam się coraz bardziej!:)) A ta łazienka total white z kilkoma akcentami w kolorze totalna bajka!:)) Również świeczniki bardzo mi się spodobały:))

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne rzeczy, genialne dodatki!!

    Pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcie z bukietem w odcieniach zieleni - cudowne, tzn. bukiet jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy:) Też lubię takie ,,pierdołki" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam ochotę na włochaty dywan, ale one dość szybko się niszczą :( I nie są już takie mięciutkie po czasie.

    OdpowiedzUsuń
  12. I am truly glad to glance at this web site posts which consists of lots of valuable data, thanks
    for providing these data.

    Here is my web-site - mylabspluswvu

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))