środa, 19 lutego 2014

Inspiracje wnętrzarskie.... Aranżacja kawalerki...

Hej dziewczynki.... dzisiaj post, który obiecałam, że będzie pojawiał się częściej na moim blogu.... realizuję zatem to, co obiecałam i dodaję dzisiaj taką notatkę. Mam nadzieję, że lubicie takie posty.... oby dla każdej z Was znalazła się tutaj jakaś inspiracja. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie posty i uwielbiam oglądanie takowych zdjęć... po takiej porcji wrażeń wizualnych :) zwykle zabieram się za dopieszczanie mojego mieszkania.... od razu myślę, co jeszcze mogłabym pozmieniać, co nowego dokupić... uwielbiam to.... tym razem mam dla Was inspiracje aranżacjami małych mieszkań, konkretnie kawalerek.... sama mam  takie mieszkanie i naprawdę ważne jest to, by urządzić je funkcjonalnie i nie zagracić go zbędnymi przedmiotami, przy tym powinno pozostać urocze i schludne....
...zostawiam Was dzisiaj z taką porcją cudowności i życzę miłego oglądania...

 

8 komentarzy:

  1. No powiem szczerze że chciałabym mieć tak ogromną łazienkę w kawalerce... Trochę nierealne jak sądzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy ile metrów ma ta kawalerka hehehe :)

      Usuń
  2. cudowne :) miło popatrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknem najbardziej podobają mi się te z różowymi akcentami .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż fotek i inspiracji...
    super, każdy może odnaleźć coś dla siebie ;)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))