wtorek, 11 lutego 2014

50 faktów o Mili :)

Witajcie słońca. Wybaczcie, że wczoraj nie pojawiła się żadna notatka, jednak nie znalazłam nawet chwili czasu na to :( dziś nadrabiam zaległości. W tym tygodniu notatki pojawiać się będą do czwartku. Później jestem niedostępna. Dzisiaj pora na notatkę, którą chciałam przygotować już dawno, lecz ciągle odkładałam to na kiedy indziej. Dziś spięłam tyłeczek i oto proszę.... przedstawiam Wam 50 faktów o mojej skromnej osóbce. O wielu rzeczach pewnie zapomniałam, ale macie tutaj 50, która jako pierwsza przyszła mi na myśl. W ten sposób poznacie mnie troszkę bliżej.... pewne rzeczy być może są oczywiste i możliwe, że wyczytałyście je kiedyś na moim blogu, no ale... :)

Zaczynamy:
1. Jestem jedynaczką.
2. Gdy byłam mała, na pytanie jaki kolor lubię, zawsze odpowiadałam, że zjeljony - tak, tak dobrze czytasz :)
3. Mam krzywy środkowy palec u lewej ręki.... trochę odbiega od normy :p
4. Nie piję prawdziwej kawy.
5. Nie palę papierosów.
6. Nie piję piwa ani wódki.
7. Mam dwa kotki : Lili i Hepi :)
8. Jestem wokalistką.
9. Latem koniecznie muszę być opalona, bo inaczej nie odsłonię nóg.
10. Głowę myję codziennie.


11. Od prawie 5 lat jestem w związku. Jestem zaręczona.
12. Nie znoszę matematyki.
13. Trenuję 3 razy w tygodniu po 40 minut bez przerwy, w pozostałe dni hula-hop, skakanka, piłka gimnastyczna.
14. Mam zielone oczy.
15. W kuchni mam czerwone meble z frontami na wysoki połysk.
16. Umiem zrobić zeza jednym okiem - prawym.... nie, nie mam tak non stop, po prostu mam gen odpowiadający za to hahahahah
17. Jestem strasznym zmarzluchem.
18. Brzydzę się myszy, węży i pająków.
19. Mam błękitne, małe autko.
20. Uwielbiam sklep Mosquito.

  
21. Zawsze przed snem dużo myślę.
22. Nie znoszę zapachu papierosów, szczególnie, gdy ktoś pali, a ja prześmierdnę tym smrodem :(
23. W czwartek wychodzi moja nowa piosenka "Noc przynosi ulgę"
24. Jestem bardzo niecierpliwa.
25. Uwielbiam pić wodę z cytryną.
26. Kocham kopytka, gołąbki i bigos w wykonaniu mojej mamy.
27. Zajmuję się piercingiem. 
28. Kocham truskawki.
29. Nie na widzę  zimy!! Deszczy!! Wiatru!!
30. Dla mnie nasz klimat powinien polegać tak: LATO, LATO, LATO, LATO!!!


31. Na drugie imię mam Brygida, o zgrozooooooooo :/ Ale zdążyłam oswoić się z tym faktem.
32. Powinnam nosić szkła korekcyjne, jednakże tego nie robię.
33. W październiku ubiegłego roku zostałam odkryta przez "kogoś" z branży muzycznej, kto stworzył wiele polskich hitów.... i teraz z nim współpracuję... i cholernie mi z tym dobrze.
34. Nie ukrywam, że lubię kolor różowy.... oczywiście wszystko w granicach rozsądku.
35. Jestem naturalną blondynką, bez skojarzeń proszę :
36. Kocham nad życie moich rodziców.
37. Od kilku lat mieszkam z narzeczonym w naszej urokliwej kawalerce.
38. Kupuję buty na wysokich obcasach, a potem częściej na nie patrzę, niż je zakładam.
39. Nigdy nie miałam nic złamanego.
40. Nie miałam wycinanego wyrostka.


41. Uwielbiam letnie buty.... już nie mogę się doczekać, aż zacznę je nosić i uzupełnię swoją kolekcję :)
42. Jadam wyłącznie pizzę, w której koniecznym składnikiem musi być ananas.
43. Lubię robić pranie, szczególnie latem, ahahahaha, serio :)
44. Mam dywan w zebrowy print.
45. Mam wrażliwy żołądek.
46. Z domu zawsze wychodzę umalowana.... delikatnie, bo delikatnie, ale jakoś źle mi bez podkładu, hihihi....moja druga twarz :)
47. Dostałam kiedyś nagrodę od księdza za codzienne uczęszczanie w roratach :)
48. Uwielbiam serial "Pierwsza miłość"
49. Zanim zasnę, przewracam się 500 razy z boku na bok, aż w końcu kończę na brzuchu, z podciągniętą nogą.
50. Nie zasnę leżąc na plecach.


A teraz zastanawiam się o ilu bardzo istotnych sprawach zapomniałam heheheheh..... no ale cóż, pisałam to, co jako pierwsze przyszło mi na myśl. Mam nadzieję, że miło Wam się czytało :)



17 komentarzy:

  1. też jestem jedynaczką nieznoszącą matmy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. moje kochanie :):) też nienawidzę papierosów i jak prześmiardnę tym czymś ;/;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maskara, to coś okropnego, nie wiem jak kiedyś mogłam popalać...

      Usuń
  3. haha jak przeczytalam "Zanim zasnę, przewracam się 500 razy z boku na bok, aż w końcu kończę na brzuchu, z podciągniętą noga" to pomyslalam o sobie :P mam identycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie piję kawy w ogóle, nie znoszę jej, smaku i zapachu. Też nie palę (rzuciłam ponad rok temu). Też myję codziennie głowę :) Nie lubie pajaków, ale za to węzę kocham, marzy mi się własny :) Fajnie, że mogłam Cię trochę lepiej poznać, wiele ciekawych informacji i nie wiedziałam, że jesteś wokalistką!!! Powodzenia w karierzę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. obyśmy jak najszybciej mogły wyciągnąć je z dna szafy :)

      Usuń
  6. Brygida! o kurde, kto na to wpadł?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka faktów się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny tag, w niektorych rzeczach jestesmy do siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię czytać ten tag u blogerek :)
    mam to samo z papierosami! nienawidzę ich zapachu!

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))