piątek, 20 grudnia 2013

Zwyklak idealny, tani zmywacz do paznokci... ISANA.

Cześć kochane. Jeśli już jesteśmy przy recenzjach, to dziś także takowa się pojawi. A mianowicie mam na myśli zmywacz ISANA, który kosztuje niewiele ponad 2 zł, a działa cuda. Standardowo kupiłam go bo akurat wpadł w moje ręce :) Występuje w dwóch wersjach: zielonej i różowej. Ja kupuję zieloną, różowej jeszcze nie miałam. Możecie kupić mniejszą, lub większą buteleczkę - jak kto woli. Zmywacz bardzo przyjemnie pachnie, dba o paznokcie, odżywia je, w jego skład wchodzą potrzebne do budulca płytki witaminy. Kosmetyk błyskawicznie radzi sobie z emalią, nawet tą najtrwalszą. Jest bardzo wydajny. W niedzielę kupiłam kolejną buteleczkę. Lubię zmywacze, które nie śmierdzą. Mieszkam z narzeczonym, a on nie przepada za zapachem zwykłych zmywaczy do paznokci, natomiast w tym przypadku stwierdził, że ten pachnie bardzo ładnie. Zapach całkiem długo utrzymuje się na paznokciach. Produkt ten świetnie odtłuszcza płytkę, tym samym przygotowując ją do nałożenia nowej emalii. Prawdę powiedziawszy, nigdy nie miałam zaufania do kosmetyków z tej firmy, ale jeśli chodzi o ten zmywacz, to jestem nim bardzo mile zaskoczona. Polecam. Moja ocena 6/6

1 komentarz:

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))