środa, 18 grudnia 2013

Pomadka Wibo Eliksir nr. 01. Opinia

Cześć kochane. Dziś szybki, ale za to konstruktywny post. Dotyczył będzie szminki. Jeszcze do niedawna należałam do osób, które nie przepadają za pomadkami kolorowymi. Co prawda co jakiś czas kupowałam jakieś, jednak nie mogłam się do nich przekonać i oddawałam je mamie. Ostatnia rossmanowska promocja skłoniła mnie do zakupu pomadki Wibo Eliksir, od początku byłam zdecydowana, że chcę kupić pomadkę o intensywnym odcieniu pudrowego różu. Bałam się pierwszego użycia ponieważ myślałam, że odcień szminki nie będzie dla mnie odpowiedni - nic bardziej mylnego. Zakochałam się w tym kolorze. Pomadka numer 01. Jest miękka, błyszcząca, łatwo się nakłada, fajnie utrzymuje na ustach. Bardzo dobrze nawilża usta, nie wysusza. Jest przyjaciółką moich codziennych wyjść. Zawsze noszę ją w torebce. Ma fajne, kobiece opakowanie. Nie łamie się. Z całą pewnością następnym razem kupię ten sam odcień i jeszcze jakiś inny, kto wie może nawet skuszę się na kolor czerwony :) Nie ważne są dla mnie błyszczyki, teraz numerem jeden jest właśnie ta pomadka. Polecam ją każdej z Was. Kosztuje jakieś 9zł, ja zapłaciłam za nią w promocji ok. 5 zł. Moja ocena 6/6
Niestety z każdym dniem, jest jej coraz mniej :)



  

12 komentarzy:

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))