piątek, 16 sierpnia 2013

Azteckie wzory..... modny trend

Dziś kolejny post z serii... co jest modne... Przyszła pora na szeroko pojęte azteckie wzory, które podobnie jak i wzory kwiatowe rozpanoszyły się na naszych ubraniach, butach i wszelkiego rodzaju dodatkach. Mało tego, wyglądają mega kobieco, seksownie, dodają smaczku, sprawiają, że bez wątpienia rzucimy się innym w oczy.... podchodziłam do tego trendu z rezerwą... ale po pewnym czasie, dotknął i mnie :) Uwielbiam luźne allladyny w tym deseniu :) Pięknie wyglądają też spódnice, topy, długie sukienki..... jak tu nie pokochać tego wzoru :) wszystko połączone ze smakiem daje piorunujący efekt.... A czy Wy macie już taki aztek w swojej garderobie??




















7 komentarzy:

  1. bardzo poboba mi się stylizacja z 1 zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba aztecki motyw na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam spódniczkę w azteckie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka na pierwszym zdjęciu jest prześliczna *o*

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno bym coś wybrała z tych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie lubiłam azteckich wzorów. dopiero w tym roku się w nich zakochałam, są świetne! ;)

    zapraszam do siebie i obserwuję ;)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))