piątek, 19 kwietnia 2013

Przepis na "Milenkowe" ciasto :) nr.1 Białasek

Hej laseczki. Dziś mam dla Was odmienny post.... dotychczas chyba nie dodawałam przepisów.... i postanowiłam to zmienić. Chciałabym podzielić się z Wami przepisem na bardzo proste ciasto, którego przygotowanie zajmie Wam maksymalnie do 15 minut. Jest to jasne ciasto..... przepis numerek 1. Za jakiś czas dodam przepis numerek 2, na murzynek.
Tak jak wspominałam, ciasto jest mega proste. Jego składniki, chyba każda z nas posiada w swoim domu.... przygotowuję je, bo jest szybkie, bardzo smaczne, pulchniutkie..... zawsze jak chce nam się czegoś słodkiego, to biorę się za nie..... choć najczęściej jest to murzynek.... to jednak dzisiaj postanowiłam zrobić białaska.... :)

Składniki....
  • 2 SZKLANKI MĄKI
  • 1 SZKLANKA MLEKA
  • 1 SZKLANKA CUKRU
  • PÓŁ DŻEMU brzoskwiniowego
  • PÓŁ SZKLANKI OLEJU
  • 3 JAJKA
  • 1 ŁYŻECZKA CYNAMONU
  • 2 PŁASKIE ŁYŻECZKI SODY OCZYSZCZONEJ
  • CUKIER WANILIOWY
Przygotowanie?? - nic prostszego, po kolei do dużej misy wrzucamy wszystkie składniki, całość miksujemy do uzyskania jednolitej masy.... brytfannę smarujemy masłem i obsypujemy cienką warstwą mąki... i wlewamy wcześniej przygotowaną masę. Całość wstawiamy do rozgrzanego piekarnika na 40-50 minut.... w zależności od temperatury.

Ciasto w efekcie jest przepulchne i przepyszne.... smacznego :)

Nie mam zdjęcia, żeby wstawić, ponieważ nie chcę czekać aż ciasto się upiecze i wystygnie, dlatego poszukałam mniej więcej podobnego zdjęcia w internecie :p wiem, że to nie to samo, ale zawsze to coś :)
Cynamon przyciemnia ciasto....  :)



5 komentarzy:

  1. lubię takie proste przepisy :) dziś robię muffinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepis rzeczywiście prosty :)
    muszę wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm wygląda apetycznie :) POzdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love this cake and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))