czwartek, 6 grudnia 2012

Moje śliczne torebunie...

Hej śliczne.... wczoraj brakowało mi na wszystko czasu.... a dzień nie do końca zakończył się tak jak oczekiwałam, no ale :DDD Nagrałam co miałam nagrać, fajnie to wyszło.... teraz czekamy na efekty... 
Wróciłam późno do domku i nawet nie miałam siły na dodanie jakiegokolwiek posta. 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać torebeczki jakie dostałam :) 
Uwielbiam torebki a ta większa już jest obładowana niezbędną zawartością :p i jak to zwykle mówią... mimo iż torebka jest mniejsza od poprzedniej to i tak śmiało pomieściłam w niej wszystko to co mi potrzebne...
Jestem zachwycona obydwiema :) - chyba my kobiety już tak mamy, że wszystko nas cieszy :) 




Za oknem mrozik, ale niebo jest piękne, błękitne, słoneczne... to troszkę mnie nastraja do działania... :) mimo, że nie lubię zimy, ale jakoś trzeba ją przetrwać....

Życzę Wam udanych Mikołajek moje Mikołajki kochane :)



12 komentarzy:

  1. jaki śliczne torebki :)
    szczególnie ta beżowa z kokardką - jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. ta beżowa urzekła moje serce :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta beżowa jest prześliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne :) Może niedługo też pochwalę się moją torebunią :) Rzadko ją noszę, ale mogłaby konkurować z Twoją beżową hihi ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z niecierpliwością będę wyczekiwać posta.... uwielbiam oglądac piękne torebki.... szczególnie jak kogoś lubię, a on znajduje się w posiadaniu czegoś uroczego...

      Usuń
  5. obie są cudne ale beżowa by mi bardzo pasowała oddasz mi ? :D hehe buziam kochanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne torebki!:) a ta z kokardka super!:) pozdawiam:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne torebki !

    zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu, do wygrania aż 20 bonów o wartości 20$ ! http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/2012/12/wielkie-rozdanie-okularow-giveaway.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne torebki bardzo mi się podobają :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta kremowa torebka <3 można wiedzieć skąd jest i ile dałaś ? :)

    Zapraszam do siebie http://maaskorka.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie, fantastyczne te torebki, szczególnie ta z kokardka <3

    Pozdr i zapraszam Cię do mnie na KONKURS:
    http://vinciaxs.blogspot.com/2012/11/camel-beige-and-wzorynaturypl-jewelry.html

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))