poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Nowości kosmetyczne: makijaż i pielęgnacja, biżu :) CZARNA RÓŻA.

Witajcie. Miałam przygotowane inne notatki.... jednak dziś postanowiłam, że dodam notatkę z nowościami w przewadze kosmetycznymi. Powiem tak, udałam się do sklepu po zmywacz do paznokci, a wyszłam z tym, co widać na zdjęciach.... mało tego, zapomniałam kupić zmywacza do paznokci :) heheh parodia :) Przechodząc do sedna, dawno nnie rubiłam grubszych zakupów kosmetycznych, teraz w sumie, też nie musiałabym kupować części z tych rzeczy, ponieważ mam jeszcze inne kosmetyki, jednak skusiłam się, ze względu na niższe ceny i z czystej fanaberii... Uważam, że nie ma sensu, bym Wam tutaj opisywała, co kupiłam, bo doskonale widzicie to na obrazkach.... niektóre produkty miałam już wcześniej, inne miałam, ale w zupełnie innych wersjach, a jeszcze innych byłam ciekawa.... np. podkład Rimmel, puder w kamieniu mi się nie sprawdził, jednak jestem mocno zaintrygowana tym podkładem, mam nadzieję, że okaże się idealny. Kupiłam jaśniejszy, ze względu na to, że i tak będzie ciemniał na twarzy z upływem godzin, poza tym, będzie idealny na jesień i zimę, a wtedy nie mam tak opalonej buzi, jak latem. Poza tym buteleczka podkładu wystarcza mi na ok 6 miesięcy, więc myślę, że nasza współpraca się powiedzie. Podkład w promocji kosztował niecałe 29zł. Ma pompeczkę. Polecam Wam również moje ulubione maszynki do golenia Wilkinson... jedyne i niepowtarzalne, po prostu najlepsze.... 12zł. Nie tak dawno opisywałam ulubiony antyperspirant Nivea.... i koniecznie musiałam do niego wrócić, pozostawiając inny, niedokończony.... teraz już wiem.... nie ma sensu bym używała antyperspirantów pachnących, ponieważ mi nie pomagają.... skuteczne okazują się tylko bezzapachowce... gorąco polecam... promocja 7zł. Jak większość kobiet, mam bzika na puncie perfum, mimo, iż w domu mam ich niezliczoną masę, od tych tańszych, po te drogie, to musiałam sięgnąć po niebieskiego adidasa, jak dla mnie jest to klasyk.... była promocja 14zł :) żal było nie brać :) Polubiłam matowe pomadki, dlatego postawiłam na coś naturalnego i kupiłam kolejnego lovelka :) Jeżeli szukacie cudownego pudru, bronzera, rozświetlacza w jednym, to polecam Lovely Golden Glow.... mój ulubiony kosmetyk..... są jeszcze dwa jaśniejsze, ja jednak tym razem postawiłam na ten najciemniejszy, ponieważ będzie idealny jako bronzer, sprawdzi się również przy modelowaniu twarzy 9,50. Paletka korektorów, na których zakup jakoś nigdy nie mogłam się zdecydować, w końcu trafiła w moje ręce.... bo taka ładna pastelowa, mam nadzieję, że okaże się pomocna podczas makijażu.... tak pochlebnie ją opisywałyście w recenzjach, że musiałam ją wypróbować.... 13zł. Jasne lakiery nude do paznokci, obecnie mam długie paznokcie i takich będę się trzymać :) najbardziej odpowiadają mi w jaśniutkich odcieniach. No i na koniec mega promocja na biżuterię, uwielbiam bransoletki na kostkę, dlatego kupiłam 2 kolejne.... po 5zł za sztukę.... w kolorze srebrnym i złotym.... tak dla urozmaicenia.... Za kolczyki również zapłaciłam 5zł.... Przy zakupach otrzymałam gratis płyn micelarny Lirene.... chyba jakaś promoja podczas większych zakupów.... nie jestem pewna :) Resztę możecie oglądać na zdjęciach.... za jakiś czas pojawią się recenzje.... Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie śmiało :) ooooooooooooooooooo zapomniałabym o poleceniu Wam cudownego odświeżacza powietrza Aril... kupiłam go w biedronce.... polecam bardzo mocno, pachnie cudnie, nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek kupiła tak piękny zapach :)
Zobaczcie również moją piękną, dlugowieczną różę, jej żywotność to 2 lata... jest piękna.... mój narzeczony mnie rozpieszcza, wiedział, że zawsze chciałam czarną różę, więc się o nią postarał :)













6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa jestem tego podkładu z Rimmel i zapachu z adidasa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa tego korektora z wibo, już jakiś czas się nad nim zastanawiaam.

    to jest cięta róża? naprawdę może wytrzymać dwa lata?

    OdpowiedzUsuń
  3. tak cięta :) ma gwarancję nawet :) jest specjalnie zabezpieczona, żeby nie padła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy! :) kiedys mialam ten podklad z rimmel'a
    \http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))