poniedziałek, 2 czerwca 2014

Moje "nowe" paznokcie hybrydowe :)

Witajcie kochane. Dziś po raz pierwszy byłam w salonie kosmetycznym, gdzie zrobiono mi manicure hybrydowy.... cały "zabieg" trwał niewiele ponad godzinkę. Odsunięcie skórek, opiłowanie paznokcia w odpowiedni kształt, no i w końcu nakładanie całej reszty.... Jestem bardzo zadowolona z efektu.... paznokcie są megatwarde.... pięknie się błyszczą, wyglądają cudnie.... Niestety ze względu na mnogość moich zajęć mam mało czasu na regularne zajmowanie się swoimi paznokciami w domu.... nudzi mnie częste malowanie paznokci, szczególnie gdy lakier szybko odpryskuje.... postanowiłam więc to wypróbować i spróbować z hybrydą.... póki co jestem zadowolona. Mam nadzieję, że lakier utrzyma się długo na mojej płytce. MOJA PRACA WYMAGA ODE MNIE ŁADNYCH, ZADBANYCH PAZNOKCI..... oprócz nagrań w studio, prób z nowymi utworami, dochodzą jeszcze próby z moim zespołem.... ale więcej powiem Wam już za jakiś czas. Jeśli chodzi o kolory lakierów... nie mogłam sama się zdecydować, więc poprosiłam o to kosmetyczkę.... jestem zadowolona. Z całą pewnością będę odwiedzać salon systematycznie.... Pani powiedziała mi jak mam dbać o paznokcie w momencie, gdy zdecyduję się zejść z hybrydy.... wszystkie cenne informacje chłonęłam jak gąbka. Jestem podekscytowana :) Przepraszam za jakość zdjęć, ale były one robione szybko i aparat nie był odpowiednio ustawiony.... następnym razem poprawię się :) Zdjęcia nie uchwyciły odpowiednio koloru.... ten zielony lakier mieni się drobinkami.... Mam nadzieję, że podoba się Wam tak jak mi :)
Na paznokciach mam zieleń, a nie miętę :) 








9 komentarzy:

  1. Ładne! :))) ale tak jakby niedociągnięte, jak szybko Ci rosną paznokcie to zaraz będzie widać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jakąś specyficzną płytkę, która tak jest osadzona niżej niż niż być powinna i dlatego na zdjęciach widać takie jasne miejsca, ale to jest skóra która się świeci hehehe paznokcie są umalowane do końca.... ale faktycznie należe do osób, którym szybko rosną paznokcie, lecz to nie problem polecę na kolejną hybrydę, na dłuższych paznokciach będzie wyglądała lepiej :) :*

      Usuń
  2. Szkoda, że zdjęcia są tak niewyraźne:(:(


    http://wirtualna-gazeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się:):) kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blog <3
    Naprawdę , zajrzałam tutaj przypadkiem , a naprawdę mi się podoba , ps. Zakochałam się w wyglądzie *.*

    Zapraszam : http://syska-syska.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba to zachęcam do obserwowania.
    Trzymaj się ciepło <3

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))