wtorek, 6 maja 2014

Urodziny i nowy singiel...

Witajcie kochane. Dziś post urodzinowo-singlowy.... otóż, tak się złożyło, że obchodzę dziś urodzinki.... Fantastycznie jest móc urodzić się w maju.... :0 najpiękniejszy miesiąc ever.... A urodziłam się dzisiaj o 13:50.... :) Z racji tego, że w maju obchodzę zarówno urodziny jak i imieniny, postanowiłam przygotować dla Was rozdanie.... które pojawi się pod koniec tygodnia... na moim blogu nie było wcześniej żadnych rozdań, więc pora to naprawić... a teraz jest na to najlepszy moment.
Odbiegając od tematu moich urodzin..... dziś na You Tube dodany został mój nowy utwór, do którego dograł się jeden z moich producentów. Polecam przesłuchanie mojej piosenki..... :)


2 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego ; ) Zdrowia Szczęścia ; ) Zazdroszczę urodzin właśnie w Maju , ja niestety urodziłam się w Styczniu ... ; ( Super kawałek ; )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja początkiem czerwca mam urodziny - piękny czas :)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))