środa, 14 maja 2014

Moje zachcianki dodatkowe na ten miesiąc....


Witajcie :) Dzisiaj mam dla Was notatkę dotyczącą tego, co planuję zakupić w najbliższym czasie... mam tutaj na myśli, dodatki oraz buciki :) Nie mogę pominąć faktu, iż w ubiegły weekend zakupiliśmy wraz z moim narzeczonym piękną, nowoczesną kanapę.... długo zastanawialiśmy się nad odpowiednią i nasz wybór padł na firmę Meblomak.... co prawda wykosztowaliśmy się na ten mebel, ale jest on bardzo solidny, wygodny, ładny i praktyczny.... jesteśmy bardzo zadowoleni.... odbiegając od tego tematu, dzisiaj coś z innej beczki.... post poświęcam temu, co jest mi bardzo potrzebne, ale nie niezbędne :) mimo wszystko, jak każda kobieta uwielbiam nowości i lubię zaopatrywać się w nowe, piękne fatałaszki itp.... dlatego pokarzę Wam mniej więcej co chciałabym zakupić w najbliższym czasie....

1. Pastelowe szpileczki.... na rozsądnej długości obcasie :) Na kolor nie umiem się zdecydować....
Nie są to akurat te szpileczki ze zdjęcia, będę szukać na bieżąco w sklepach.... 










2. Torba Orsay...  uwielbiam ich torby.... są solidne, ładne i mają gwarancję... a to jest ważne, szukam obecnie tej torby na zdjęciu..... jeśli jej nie znajdę to z pewnością w tym sklepie znajdę inną odpowiednią dla mnie :)

 
Torebka na ramię Orsay

3. Uroczy portfel... planuję również zakup ładnego portfela.... mam nadzieję, że znajdę coś ładnego i eleganckiego...






4. Pastelowe sandałki.... stabilne, wygodne, koniecznie pastelowe... w sam raz na lato :) 





5. Pastelowe lordsy.... są megawygodne... muszę kupić je na tej sezon....
 

Jak widzicie praktycznie wszystko jest w kolorach pasteli... ale jak dla mnie ten trend jest świetny, a szczególnie wiosną i latem.... dobrze czuję się w pastelach i właśnie dlatego mam zamiar zapełniać nimi swoją garderobę.....

3 komentarze:

  1. pastelove ♥ też kocham pastele :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym to kupiła!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że w tym sezonie królują u Cb pastele :)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))