środa, 30 kwietnia 2014

Bielenda, Vanity Awokado, Krem do depilacji RECENZJA

Witajcie:) Mam dziś dla Was kolejną recenzję związaną z produktem do depilacji... tym razem chciałabym przedstawić Wam produkt, który zadziwił mnie bardzo... kupiłam go jedynie ze względu na depilację twarzy.... a dokładniej pojedynczych włosków, których nie wyobrażam sobie usuwać plasterkami z woskiem, a tym bardziej zgalać.... natknęłam się więc na kosmetyk Bielendy, który kupiłam w promocji za niecałe 6zł.... normalnie kosztuje ok. 8zł. Kremem byłam zachwycona już po pierwszym zastosowaniu.... jego niewielką ilość rozsmarowuje się szpatułką w wybranym miejscu, odczekuje się kilka minut i zbiera szpatułką.... po czym przemywa się skórę letnią wodą... efekt jest mega.... w moim przypadku nie było śladu po żadnym niechcianym włosku, buziunia stała się mega gładka... co prawda takie produkty szczególnie w partiach twarzy stosuje się bardzo rzadko, ale na pewno są kobiety, które mają problem z nadmiernym owłosieniem na twarzy, chociażby z wąsikiem.... czego szczerze współczuję, jednak to nic strasznego i dziwnego... ze wszystkim można sobie poradzić... po zmyciu kremu skóra była przyjemnie naprężona, nie podrażniona, towarzyszyło jej krótkotrwałe uczucie odrętwienia... ale było to całkiem przyjemne... Krem ma dość fajny zapach, nie jest bardzo rzadki... cała depilacja odbywa się bardzo delikatnie i bez żadnych problemów. Kremu używam tylko do ewentualnej depilacji okolic twarzy.... więc nie powiem Wam jak radzi on sobie z okolicami bikini, czy innych partii ciała.... w każdym bądź razie, jeśli podobnie jak ja, szukacie dobrego kremu do depilacji samej twarzy... wąsika, to polecam Wam go gorąco.... dostępne są jego różne wersje...
Moja ocena 6/6 

Krem do bezpiecznej depilacji skóry suchej i odwodnionej CIAŁO, TWARZ, BIKINI. Aksamitny i delikatny krem przeznaczony do ekspresowej depilacji. Wyjątkowo łagodnie i bardzo dokładnie usuwa nawet najkrótsze włoski, czyni depilację wyjątkowo szybką, skuteczną i bezbolesną. Zawiera bogaty w kwasy tłuszczowe, witaminy i mikroelementy olej awokado, który poprawia napięcie i elastyczność skóry, głęboko nawilża i odżywia, skutecznie łagodzi. Depilowane miejsca na długo pozostają gładkie i optymalnie wypielęgnowane. EFEKT: jedwabiście miękka i gładka skóra, intensywnie nawilżona i zregenerowana. 





 

7 komentarzy:

  1. ja mam cukrowy i też stosuje do twarzy jedynie , naprawdę kremy depilujące bielendy są świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go wypróbować, bo właśnie mam takie problemy na twarzy i nie wiedziałam czym się tego pozbyć :)

    Miłego weekendu :*
    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zastanawiam nad tym i nad bawełną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;) zapraszam do mnie http://ourstylizations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie ;) Każda promocja dobra :) nawet 2 zł w portfelu ;) Ja nigdy nie używałam takich produktów do twarzy, wąsika na szczęście - brak :) Tylko zapytam się jedno :* Gdzie go kupiłaś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go w rossmanie :) na dziale z produktami do depilacji....

      Usuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))