środa, 23 października 2013

SPRZEDAM!!! Ubrania do sprzedania.... Zobacz....

Witajcie kochane... dziś miał być zupełnie inny post, ale w końcu zebrałam się i sfotografowałam część rzeczy, które postanowiłam sprzedać. Ubrania są w stanie bardzo dobre.... większość założona kilka razy, bądź tylko raz.... ot taka już natura kobiety.... gusta troszkę mi się pozmieniały, moje życie również nabiera tempa, zmieniam zawartość garderoby... i prezentuję Wam kilka ubranek, które jeśli Wam się spodobają, możecie kupić :)
Jeśli coś się Wam spodoba, to napiszcie w komentarzu.... następnie koniecznie wyślijcie do mnie maila na adres erteo@op.pl i podajcie swoje dane do wysyłki.... w odpowiedzi podam dane do wpłaty pieniążków na konto, paczkę wyślę po zaksięgowaniu kwoty na moim koncie... Kwota przesyłki to 8zł przesyłką pocztową.... Ubrania są takie jak przedstawione na zdjęciach.... nie ma zwrotów.... nie wiem co mam jeszcze napisać :)

Sweterek Tally Weijl (noszony kilka razy) rozmiar typowe S Stan idealny
30zł

Koszula ze złotymi ćwiekami (noszona kilka razy) Rozmiar S, MYŚLĘ, ŻE NA M TEŻ WEJDZIE :)
Stan idealny 
Cena 30zł

Sweterek Basic Style S STAN BARDZO DOBRY
Cena 25zł


Sweterek krótki Tally Weijl Rozmiar S Stan bardzo dobry... sweterek przeszywany błyszczącą nitką w odcieniu tkaniuny
Cena 30zł

Futerko Tally Weijl Rozmiar 38.... idealne na S i M... Założone 2 razy... zapinane na 3 haftki.... Stan idealny
Cena 60zł

Bluzeczka z bufkami.... 
Cena 20zł
 Tuniko sweterek asymetryczny Makalu Stan idealny 36
Cena 100zł 

Gorset zapinany na haftki.... rozmiar S... 
Cena 25zł

Kurtka, ala żakiet.... taki płaszczyk :) Cropp Rozmiar S
Cena 50zł

Legginsy w printy S, M 
Cena 20zł 

Kamizelka rozmiar S Basic Style 
Cena 25zł 
 Spodnie, Cygaretki H&M Noszone może ze 2 razy.... niestety spadają ze mnie :) Rozmiar S
Cena 30zł
 Bluza z kapturem, rozmiar S
Cena 25zł
 Koszulka, bluzka Tally Weijl rozmiar xs, typowe s.... z nabitymi ćwiekami.... noszona może 3 razy.... albo i nie :) 
Cena 30zł

3 komentarze:

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))