czwartek, 26 września 2013

TANI, DOBRY Puder rozświetlający LOVELY GOLDEN GLOW IDEALNA CERA

Witajcie słoneczka.... dzisiaj mam dla Was recenzję pudru rozświetlającego Lovely.... który w moim mniemaniu jest bardzo dobry jakościowo..... mimo stosunkowo niskiej ceny, (niewiele ponad 10zł) oszołomił mnie efektami.
Przyznam szczerze, że kupiłam go zupełnie przypadkiem.... do sklepu wybrałam się po jakiś puder..... nie miałbyś to puder rozświetlający.... szybko wybrałam odcień i udałam się biegiem do kasy, bo mi się spieszyło.... w domu ku mojemu zdziwieniu okazało się, że puder ma mnóstwo maluteńkich złotych drobinek.... z początku obawiałam się tego..... ale było latko, więc nie przeżywałam tego jakoś specjalnie.... Wykonując codzienny makijaż w końcu chwyciłam po pędzel do pudru i musnęłam nim policzki, nos, czoło i brodę.... efekt?? Zaskoczył mnie maksymalnie.... nie spodziewałam się, że zaprzyjaźnię się z przypadkowym zakupem na tak długo.... Tego pudru używałam przez całe lato... dosłownie, był nieodłącznym kosmetykiem mojego codziennego makijażu. Nosiłam go zawsze w torebce.... co prawda zostało mi go jeszcze troszkę, ale jesienią używam go zdecydowanie rzadziej.... wręcz sporadycznie.... czasem rozświetlam nim okolice oczu....
Niestety mam tak, że gdy kupię jakiś inny, nowy kosmetyk, to ten poprzedni odkładam na bok..... ale z całą pewnością sięgnę po niego jeszcze nie raz.... i na dłuższy okres czasu przywitam go w nastepną wiosnę i lato....
Puder po nałożeniu na twarz świetnie się trzymał, ładnie wykańczał makijaż.... drobinki złota delikatnie połyskiwały, rozświetlały buzię, nie bylo efektu świecznika na twarzy.... Rzadko jestem aż tak zadowolona z pudrów.... (np. mój obecny Rimmel mnie zawodzi, ciemnieje na twarzy zbyt mocno i szybko).

Hypoalergiczny puder dla osób z wrażliwą cerą i problemami skórnymi... zawiera wyciąg z nagietka zapewniający doskonałą pielęgnację i ochronę dla skóry nadaje skórze zdrowy i świeży wygląd na wiele godzin.





14 komentarzy:

  1. super post!
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się ciekawy :)

    pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w opakowaniu wygląda przepięknie, jestem ciekawa jak prezentuje się na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ciekawie :) gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny raz potwierdza sie ,ze tanie nie oznacza badziewne :P. http://allegro.pl/mukluki-sniegowce-swietnie-wykonane-jasny-braz-r38-i3527137154.html tutaj masz mukluki. Dzieki,za rady z papryczjka bo ja sie nie znam szczerze mowiac ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować, akurat jestem na etapie szukania tego idealnego:) Super że tak fajnie go przedstawiłaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten puder i go kocham *-*

    Zapraszam do mnie Sandi ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten puder ! ♥

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja szukam jakiegoś rozświetlacza ale z minerałów

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog
    Zapraszam na mojego http://kosmetyczkanastolatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))