wtorek, 4 czerwca 2013

Zakupy Centro i CCC

Witajcie laleczki... dziś mam dla Was posta o tematyce, którą najbardziej uwielbiam... zakupy :D
Przedstawię Wam moje wczorajsze łupy...
Odwiedziłam Galerię Łódzką i niemalże wszystkie zakupy zrobiłam w sklepie Centro, do którego serdecznie Was zapraszam. Znajdziecie tam wiele ciekawych promocji. Buciki są jedyne w swoim rodzaju i niepowtarzalne. Dobre jakościowo oraz bardzo przystępne cenowo.
Wczoraj przecierałam oczy ze zdumienia, gdy zobaczyłam jak niska jest cena sandałeczków, które tak mnie urzekły, że postawiłam je zakupić, bez względu na cenę :)
Kupiłam je za jedyne 30zł, a na nóżce wyglądają cudownie.... kocham te promocje :)
W tym samym sklepie zakupiłam też okulary przeciwsłoneczne oraz sporo fajniutkiej biżuterii.
Trafiłam na naprawdę świetne ceny.
Zakochałam się w moich nowych kolczykach "pszczółkach".
Odwiedziłam też sklep CCC, gdzie kupiłam urocze, delikatne i subtelne japoneczki - są megawygodne... i też za jedyne 30 zł :)











4 komentarze:

  1. obie pary buciczków są piękne :) i spineczki skradły mi ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy :)
    Obserwuję
    Zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy, to co każda z nas kocha :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))