poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Nagrania w studio.... Nowa piosenka...

Hej dziewczynki.... dzisiaj mam dla Was inny pościk.... :) byłam dziś na nagraniu w studio.... gdzie rejestrowaliśmy wokale do mojej nowej piosenki "Czas pokazał" (Kto jest kim). Premiera odbędzie się 6 maja :) w moje urodziny :) Czyli dokładnie za tydzień. Już nie mogę się doczekać, jak dostanę ją calutką gotową. Jestem zadowolona z nagrań.... mam nadzieję, że spodoba się Wam nowy utwór.
Więcej informacji, na bieżąco pojawia się na moim oficjalnym FB jaki i na moim FanPage.... linki w zakładkach wyżej. Tam również, przeczytacie tekst piosenki :)



4 komentarze:

  1. ciekawe zdj :) a ogólnie świetny blog! wpadnij do mnie w wolnej chwili! liczę, że blog Ci się spodoba i dodasz go do obserwowanych :) miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny prezent na urodziny - premiera nowej piosenki! :)
    już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no ;)

    jestem Ciekawa piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super już nie mogę się doczekać efektów ♥

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))