poniedziałek, 11 lutego 2013

Małe info :)

Hej:) Dziś z racji tego, że mam bardzo niewiele czasu :), a nawet mam go mniej :) - nie wiem czy mniej można; chciałabym zaprosić Was do polubienia mojej oficjalnej strony na FB Mila :) 
Prawdę mówiąc, nie sądziłam, że będzie się ona cieszyć takim zainteresowaniem :) jednak mój promujący wie co dla mnie najlepsze :) Zapraszam Was jeszcze raz :) mam nadzieję, że będziecie towarzyszyć mi w mojej muzycznej drodze:) Tam dowiecie się wszystkiego na bieżąco :) Pozdrawiam i całuję :**** 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny nowy nagłówek i w ogóle tu jakoś inaczej, czytelniej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ,ze dzieki temu futrzakowi w zimowe niemrozne dni bede mogla spokojnie chodzic w mojej kochanej ramonesce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miluś- zrobiłam reklamkę u siebie na blogu :) mam nadzieję że się podoba ♥ kochusiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))