sobota, 29 grudnia 2012

Postanowienia Noworoczne

 
Dziś nadeszła pora na podzielenie się z Wami moimi noworocznymi postanowieniami. A będzie ich kilka, są to postanowienia, których nieco brakowało mi w roku 2012. Mam nadzieję, że wszystkie ulegną całkowitej realizacji. 

1. Więcej szacunku, więcej zaufania, więcej miłości.
2. Wyeliminowanie kilku wad z mojego charakteru :)
3. Systematyczne treningi.
4. Sesja zdjęciowa, teledysk, płyta - PRIORYTET NA ROK 2013
5. Ładna opalenizna, utrzymująca się przez cały rok :p 

Jest tego jeszcze troszkę, ale te, które wymieniłam są na pierwszym miejscu :)
 

Wszyscy na około trąbią, że rok 2013, mimo 13 w środku ma okazać się niesamowitym rokiem, oby tak było, tego życzę sobie i Wam. 
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku słoneczka moje, oraz udanego Sylwestra. 
Kolejny post dopiero w środę :)

5 komentarzy:

  1. :) też musze sobie pyknąć taką listę postanowień ;) a co do Twoich to wiedziałam że płyta się w nich znajdzie ;) z tą ładną opalenizną bez wspomagaczy może być ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za życzenia i Tobie Miluś również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i oby Twoje postanowienia się spełniły :)
    wspaniałej zabawy sylwestrowej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji :) Ja też muszę stworzyć taką listę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tą listą :) Też sobie taką stworzę... bo już mam kilka pomysłów na noworoczne postanowienia :) Oby Ci się udało w nich wytrwać! I wspaniałego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))