niedziela, 9 grudnia 2012

"Magiczne Święta" TAG

A teraz pora na Tag.... od mojej kochanej Dagusi..... dziękuję słoneczko....




ZASADY:

Po prostu umieść powyższy obrazek w swojej notce oraz napisz, co zrobisz w tym roku, aby te święta były jeszcze bardziej magiczne! Chodzi o to, aby oderwać swoje myślenie o świętach od przystrojonych witryn sklepowych, okazyjnych promocji, czy jarmarków świątecznych i pomyśleć, co możesz dać od siebie, aby magia świąt wypłynęła prosto z serducha, zamiast z telewizora i reklam Coca Coli. :) Nie muszą to być wielkie zamierzenia, może w tym roku upieczesz pierwsze w swoim życiu pierniczki? Może naszpikujesz pomarańcze goździkami, aby ich aromat wypełniał cały dom? A może wraz z bliską osobą w spokoju ubierzesz choinkę i zatrzymasz się na chwilę, aby porozmawiać z nią dłużej i wypić ciepłe kakao? Pełna dowolność dozwolona! :)
Kiedy już podzielisz się swoimi pomysłami, otaguj kolejnych pięć osób :)


A więc:
1. Te Święta uczyniłam wyjątkowymi nagrywając  z przyjaciółmi przepiękny świąteczny utwór, który z dnia na dzień staje się coraz bardziej popularny.
2. Ubiorę choinkę w mym pięknym nowym mieszkanku i będzie piękniejsza niż zwykle.
3. Będę piekła wszelkiej maści ciasta :) 
4. Już wzięłam się za przystrajanie mieszkania na Święta, kocham ten świąteczny klimat, jest tak przyjemnie.
5. Może to nie nowość, ale to kolejne Święta z moim mężczyzną, spędzone wśród naszych rodzin, ale czy jest coś piękniejszego..... i będziemy śpiewać kolędy :) 

Ktoś ma jakieś inne pomysły jak umilić sobie święta?? 

7 komentarzy:

  1. Hmm... A gdzie zjecie kolację Wigilijną? Dla mnie to jest problem, nie chcę sprawiać przykrości ani jednym, ani drugim rodzicom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się umówiłam że wigilię osobno- a jeden dzień świąt tu a drugi tu ale zobaczymy jak wyjdzie :)

      Usuń
    2. my zawsze jakos sprawiedliwie to dzielimy.... wigilia będzie w moim rodzinnym domu.... reszta świąt też w objazdach:)

      Usuń
  2. Miluś moja piękna dziękuję za wykonanie tagu ;) piosenka jest śliczna- bardzo mi się podoba :) a resztę rzeczy też będę robić z chęcią pieczenie, strojenie, pakowanie prezentów to mój żywioł :) buziam Cię mocna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, mam wielką prośbę. Zaczynam pisać bloga z wywiadami ze znanymi osobami, bloggerami. Czy mogłabyś polecić bloga innym ? Dopiero zaczynam, a pierwszy wywiad będzie jutro. Przeprowadzę go z Luizą Kramek oto blog: http://wywiadyww.blogspot.com/ Z góry bardzo dziękuję. To dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. noo:) i ja nedlugo musze sie zabrac za jakies ozdoby swiateczne!:) pozdrawiam:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi pięknie, więc życzę Ci tego...:)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))