wtorek, 20 listopada 2012

Ulubiony serial i wieczorna kawka...

No moje kochane ja właśnie oglądam mój ulubiony serial na Polsacie.... "Pierwsza miłość".... co prawda nie zawsze mam na to czas, ale dzisiaj się udało.... do tego kubek kawy z mlekiem - tylko rozpuszczalnej, bo prawdziwej nie lubię :) Potem gorący prysznic i........ lulu głuptaski :) trzeba się wyspać.... jutro ostatni dzień pracy przed tygodniowym urlopem :) a czeka mnie pracowity urlop :) w kilku sferach:) 

A jaki jest Wasz ulubiony serial....?? 

A teraz życzę udanego wieczorku i dobranoc słoneczka.... buziaki... 


4 komentarze:

  1. A Ty znowu kusisz :P Tym razem kaszką hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham kawę z mlekim ;) mój ulubiony serial to Na dobre i na złe ;) oraz Rodzinka.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki pyszny deserek! :)
    śliczna świeczka z mikołajem i reniferami :)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochane.... na blogu ma panować miła atmosfera, dlatego też złośliwe, obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane. Więc nie ma się co wysilać z ich tworzeniem :)
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym a przede wszystkim moim obserwatorom.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga - to zapraszam do dodania się do listy, wtedy na bieżąco będziesz informowana o każdej nowości. Ja odwdzięczę się tym samym.
A teraz zachęcam do przeglądania kolejnych postów.... całuję Mila :)))